MBLOG | MigrosTV Blog Sayfası

Müşteri Kararını Etkileyen Anlatım

mblog_image

Bu video serisi ile sizi satış sürecinde bir yolculuğa çıkaracağız. Tüm ilişkilerde olduğu gibi, satış ilişkileri de güven faktörüne dayandığı için yolculuğumuzun ilk durağı müşteride güven yaratmak olacak. Yolculuğun devamında müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini nasıl analiz edeceğimizi, elimizdeki bu verileri müşterinin kararını etkilemede nasıl kullanacağımızı birlikte keşfedeceğiz. Eğitmen: Saadet Orakçıoğlu, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezunudur. […]

DEVAMINI OKU

Müşteri Kararını Etkileyen “Fayda” Yaklaşımı

mblog_image

Bu video serisi ile sizi satış sürecinde bir yolculuğa çıkaracağız. Tüm ilişkilerde olduğu gibi, satış ilişkileri de güven faktörüne dayandığı için yolculuğumuzun ilk durağı müşteride güven yaratmak olacak. Yolculuğun devamında müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini nasıl analiz edeceğimizi, elimizdeki bu verileri müşterinin kararını etkilemede nasıl kullanacağımızı birlikte keşfedeceğiz. Eğitmen: Saadet Orakçıoğlu, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezunudur. […]

DEVAMINI OKU

Soru Modelleri ve Dinleme

mblog_image

Bu video serisi ile sizi satış sürecinde bir yolculuğa çıkaracağız. Tüm ilişkilerde olduğu gibi, satış ilişkileri de güven faktörüne dayandığı için yolculuğumuzun ilk durağı müşteride güven yaratmak olacak. Yolculuğun devamında müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini nasıl analiz edeceğimizi, elimizdeki bu verileri müşterinin kararını etkilemede nasıl kullanacağımızı birlikte keşfedeceğiz. Eğitmen: Saadet Orakçıoğlu, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezunudur. […]

DEVAMINI OKU

Satışta Güven Yaratma: Yetkinlik, Niyet, Varsayımsız Satış

mblog_image

Bu video serisi ile sizi satış sürecinde bir yolculuğa çıkaracağız. Tüm ilişkilerde olduğu gibi, satış ilişkileri de güven faktörüne dayandığı için yolculuğumuzun ilk durağı müşteride güven yaratmak olacak. Yolculuğun devamında müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini nasıl analiz edeceğimizi, elimizdeki bu verileri müşterinin kararını etkilemede nasıl kullanacağımızı birlikte keşfedeceğiz. Eğitmen: Saadet Orakçıoğlu, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezunudur. […]

DEVAMINI OKU

Satışta Güven Yaratma: Uygunluk

mblog_image

Bu video serisi ile sizi satış sürecinde bir yolculuğa çıkaracağız. Tüm ilişkilerde olduğu gibi, satış ilişkileri de güven faktörüne dayandığı için yolculuğumuzun ilk durağı müşteride güven yaratmak olacak. Yolculuğun devamında müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini nasıl analiz edeceğimizi, elimizdeki bu verileri müşterinin kararını etkilemede nasıl kullanacağımızı birlikte keşfedeceğiz. Eğitmen: Saadet Orakçıoğlu, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezunudur. […]

DEVAMINI OKU