Kadın Akademisi

Geri Dön

Hizmette Müşteri Ne Bekler?

Eğitim paketi içindeki tüm videolar sırayla izlenebilmektedir.

Müşterinin hayatına dokunan perakende sektöründe müşteri nasıl bir hizmet ve satış deneyimi yaşamak istiyor? Sanal kanalda müşterilerimizin beklentileri nasıl şekilleniyor? Kurum olarak sürekli iyileştirme için müşterilerimizi nasıl dinlemeliyiz? Migros’un 3 değerli kadın yöneticisine bu soruları sorduk ve onlar da Migros penceresinden deneyimlerini bizimle paylaştılar. Satış ve hizmette müşteri beklentileri konusunda değerli ipuçları yakalayacağınız panelimize sizi de bekliyoruz.

Eğitmen:

Moderatör Saadet Orakçıoğlu, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezun oldu. İş hayatına hızlı tüketim ürünleri satış geliştirme ve ürün tanıtım-tutundurma çalışmaları alanında başladı. Türkiye’de faaliyet gösteren yerli ve uluslararası firmalar için çok sayıda ürün lansman kampanyaları, satış ve bayi kanalları satış geliştirme projeleri hazırladı ve uyguladı. Türkiye’nin önde gelen ajansları ile ortak doğrudan pazarlama projelerini yönetti. 1993-2016 yılları arasında Grid International ve Wilson Learning programları kapsamında Kurum Kültürü, Liderlik ve Satış alanlarında kuruluşlara danışmanlık yaptı ve aynı zamanda eğitimler verdi. 2016 yılında katıldığı Sinerji Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı çatısı altında uzmanlık alanlarında eğitim programları uygulamakta, kurum içi eğitim tasarımları ve satış mentorluğu çalışmalarını sürdürmekte, kurum kültürü geliştirme projelerinde danışmanlık yapmaktadır. Konuşmacı Yasemin Özdemir, Selçuk Üniversitesi Biyoloji Bölümünü bitirdi. Aynı dönem içinde
perakende sektöründe işe başladı. Sırası ile Mudo Hazır Giyim Mağazacılık, Tommy Hilfiger, Ceylan Bebe Mağazalarında perakende sektöründe çalıştı ve yöneticilik yaptı. 2005 yılında Migros’ta göreve başladı. Mağaza Müdür yardımcılığı, Mağaza Müdürlüğü görevlerinden sonra 2015 yılında Bölge Satış Müdürü olarak atandı ve görevine devam etmektedir. Konuşmacı Zeynep Akın, Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra özel sektörde farklı şirketlerde görev yapmış, 1999 yılında ise Migros ailesinin üyesi olmuştur. Migros’ta Bölge Satış Müdürü olarak görev yapmaktadır. Konuşmacı Gonca Kervan, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo TV ve Sinema Bölümü’nden
mezun oldu. Medya, eğitim, bankacılık sektörlerinde farklı görevler üstlendi. 2008 yılında Migros bünyesine katıldı. 3 yıl mağaza yöneticiliği yaptıktan sonra 2011 yılında pazarlama departmanına geçiş yaptı. 2011- 2019 yılları arasında tekstil pazarlama departmanında çeşitli görevler aldı. 2019
yılından itibaren züccaciye ve ev eşyaları pazarlama departmanında, Ürün Grubu Müdürü olarak görev almaktadır.

Hizmette Müşteri Ne Bekler - 0 Video

totalCook 17 dakika
totalCook 1 video
totalCook ömür boyu erişim
totalCook mobil, tablet ve tv'den erişim

En Çok İzlenen Eğitimler

Giriş Yap / Üye Ol
Giriş Yap / Üye Ol
Money.com.tr sitesine git
Giriş Yap / Üye Ol

Giriş Yap / Üye Ol

Giriş Yap / Üye Ol
Profilinize yönlendiriliyorsunuz. Lütfen bekleyin.
Giriş Yap / Üye Ol
Profilinize yönlendiriliyorsunuz. Lütfen bekleyin.
Kodu Giriniz