Kadın Akademisi

Geri Dön

Müşterimizden Geribildirim Almak

Eğitim paketi içindeki tüm videolar sırayla izlenebilmektedir.

Mükemmel bir müşteri deneyiminin son durağı ürün veya hizmetin satın alınması mıdır? Cevabımız: Hayır… Müşteri kaybetmemek ve sadakati arttırmanın en etkili yollarından biri satış sonrası hizmetlerin kalitesi. Artık şirketler satış sonrası müşteri hizmetlerini, önemli bir rekabet aracı olarak kullanılıyor. O zaman gelin müşterimizin satın aldıktan sonra beklentilerinin neler olduğunu ve bu beklentilerini karşılama yaklaşımımızı birlikte değerlendirelim.

Eğitmen: Zeynep Akın, 1996 yılında Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra özel sektörde farklı şirketlerde görev yapmış, 1999 yılında ise Migros ailesinin üyesi olmuştur. Migros Tic. AŞ’de Bölge Satış Müdürü olarak görev yapmaktadır.

En Çok İzlenen Eğitimler

Giriş Yap / Üye Ol
Giriş Yap / Üye Ol
Money.com.tr sitesine git
Giriş Yap / Üye Ol

Giriş Yap / Üye Ol

Giriş Yap / Üye Ol
Profilinize yönlendiriliyorsunuz. Lütfen bekleyin.
Giriş Yap / Üye Ol
Profilinize yönlendiriliyorsunuz. Lütfen bekleyin.
Kodu Giriniz