Kadın Akademisi

Geri Dön

Müşterimiz Yaşadığı Deneyimi Nasıl Değerlendirir?

Eğitim paketi içindeki tüm videolar sırayla izlenebilmektedir.

Satış süreci aslında ondan daha büyük bir bütünün parçası. Satış anındaki her hareketimiz, yaklaşımımız bu bütünün şekillenmesine destek veriyor. Bütünün içinde yaşanan dinamikler de doğrudan satış anımızı etkiliyor. İşte bu bütünün adı; Müşteri deneyimi… Müşteri deneyimini, bir ürünü araştırma ve keşfetme, sonrasında alışveriş iletişimine geçme ve satın alma, takiben ürünü kullanma ve markayı takip etme süreçlerinin toplamı olarak tanımlayabiliriz. Bu video serisi ile markamıza bağlılık yaratacak bir müşteri deneyimini yapılandırmak için bir bakış açısı sunmayı amaçlıyoruz.

Eğitmen: Yasemin Özdemir, Selçuk Üniversitesi Biyoloji bölümünü bitirdi. Aynı dönem içinde perakende sektöründe işe başladı. Sırası ile Mudo Hazır Giyim Mağazacılık , Tommy Hilfıger, Ceylan Bebe Mağazalarında perakende sektöründe çalıştı ve yöneticilik yaptı. 2005 yılında Migros’ta göreve başladı. Mağaza müdür yardımcılığı, mağaza müdürlüğü görevlerinden sonra 2015 yılında bölge satış müdürü olarak atandı ve görevine devam etmektedir.

totalCook 8 dakika
totalCook 3 video
totalCook ömür boyu erişim
totalCook mobil, tablet ve tv'den erişim

En Çok İzlenen Eğitimler

Giriş Yap / Üye Ol
Giriş Yap / Üye Ol
Money.com.tr sitesine git
Giriş Yap / Üye Ol

Giriş Yap / Üye Ol

Giriş Yap / Üye Ol
Profilinize yönlendiriliyorsunuz. Lütfen bekleyin.
Giriş Yap / Üye Ol
Profilinize yönlendiriliyorsunuz. Lütfen bekleyin.
Kodu Giriniz