MBLOG | MigrosTV Blog Sayfası
Tutundurma Faaliyetleri
Bir ürünün sadece üretilmesi ve pazara sürülmesinin yeterli olmadığı bir çağda yaşıyoruz. İşte bu eğitim serisi, çağın gerektirdiği ürün yönetim stratejileri, temel araştırma yöntemleri, fiyatlandırma, satış ve sürdürülebilir başarıyı getirecek planlamaları yapabilmek konularında katılımcılarını aydınlatmayı ve yol göstermeyi hedefliyor. Eğitmen: Mustafa İlgün, Coca-Cola’da kurucu ekipte aldığı görevle iş yaşamına atıldı. Kariyerini Pirelli’de ticari pazarlama alanında […]
DEVAMINI OKUSatış Stratejisi Oluşturma
Bir ürünün sadece üretilmesi ve pazara sürülmesinin yeterli olmadığı bir çağda yaşıyoruz. İşte bu eğitim serisi, çağın gerektirdiği ürün yönetim stratejileri, temel araştırma yöntemleri, fiyatlandırma, satış ve sürdürülebilir başarıyı getirecek planlamaları yapabilmek konularında katılımcılarını aydınlatmayı ve yol göstermeyi hedefliyor. Eğitmen: Mustafa İlgün, Coca-Cola’da kurucu ekipte aldığı görevle iş yaşamına atıldı. Kariyerini Pirelli’de ticari pazarlama alanında […]
DEVAMINI OKUDoğru Fiyatlandırma
Bir ürünün sadece üretilmesi ve pazara sürülmesinin yeterli olmadığı bir çağda yaşıyoruz. İşte bu eğitim serisi, çağın gerektirdiği ürün yönetim stratejileri, temel araştırma yöntemleri, fiyatlandırma, satış ve sürdürülebilir başarıyı getirecek planlamaları yapabilmek konularında katılımcılarını aydınlatmayı ve yol göstermeyi hedefliyor. Eğitmen: Mustafa İlgün, Coca-Cola’da kurucu ekipte aldığı görevle iş yaşamına atıldı. Kariyerini Pirelli’de ticari pazarlama alanında […]
DEVAMINI OKUTemel Araştırma Yöntemleri İle İleriye Bakabilmek
Bir ürünün sadece üretilmesi ve pazara sürülmesinin yeterli olmadığı bir çağda yaşıyoruz. İşte bu eğitim serisi, çağın gerektirdiği ürün yönetim stratejileri, temel araştırma yöntemleri, fiyatlandırma, satış ve sürdürülebilir başarıyı getirecek planlamaları yapabilmek konularında katılımcılarını aydınlatmayı ve yol göstermeyi hedefliyor. Eğitmen: Mustafa İlgün, Coca-Cola’da kurucu ekipte aldığı görevle iş yaşamına atıldı. Kariyerini Pirelli’de ticari pazarlama alanında […]
DEVAMINI OKUÜrünün Temel Vaatlerinin Belirlenmesi
Bir ürünün sadece üretilmesi ve pazara sürülmesinin yeterli olmadığı bir çağda yaşıyoruz. İşte bu eğitim serisi, çağın gerektirdiği ürün yönetim stratejileri, temel araştırma yöntemleri, fiyatlandırma, satış ve sürdürülebilir başarıyı getirecek planlamaları yapabilmek konularında katılımcılarını aydınlatmayı ve yol göstermeyi hedefliyor. Eğitmen: Mustafa İlgün, Coca-Cola’da kurucu ekipte aldığı görevle iş yaşamına atıldı. Kariyerini Pirelli’de ticari pazarlama alanında […]
DEVAMINI OKU