Hafifliyoruz: 6 Adımda Yaz Ayı Diyet Sırları

Herkes kilolarını yaz gelmeden verdi bile ama diyelim ki siz yetişemediniz ahalinin hızına ve hala birkaç kilo fazlanız var. Üzülmeyin yazın kilo vermek için çok daha fazla motive edici olanaklara sahip olacaksınız. Birkaç noktaya da dikkat ederek son derece sağılık kilo verebilirsiniz.

spor

At Kulaçları: Yüzme

Zaten kilolar kaldı, kumsallara hiç çıkmayalım şimdi demeyin! Yüzmek kalori yakımı ve vücudunuzun şekle girmesi açısından en etkili sporlardan biridir. Hem yaz sıcaklarından kurtulun hem de vücudunuzu şekle sokun. Daha kolay ne olabilirdi?

yüzmenin faydaları

Bol Eğlenceli: Yaz Sporları

Havalar mis, güneş berrak, deniz çarşaf. Akşam üstü tatlı serinlikte hemen bisiklete atlıyorsunuz ve bacaklarınızı çalıştırmaya başlıyorsunuz! Aynı zamanda suda yapabileceğiniz kano, dalış, sörf ve voleybol gibi aktivitelerle de kalori yakacağınızı unutmayın.

kum

Doymadan Kalk: Hafif ye!

Mevsim yaz olunca envai çeşit meyve de tezgahlarda oluyor. Bu sıcaklarda ağır yemek yiyemeyeceğinize göre leziz bir meyve salatasına ne dersiniz? Ya da karpuz-peynir ve bir dilim ekmekle klasik ama sağlıklı bir akşam yemeğinin tadını çıkarın.

Karışık Meyveli Çubuk Dondurma Tarifi

Bol Kepçe: Sebze

Her şeyin tazesi makbulken, mevsim sebzelerini sakın kaçırmayın. Kışın zaten sera ve dondurulmuş sebze tüketeceksiniz. Hiç olmazsa yazın fast food ve aşırı yağlı karbonhidrat yemeyi bırakın ve mevsim yeşilliklerinin tadına varın.

Doğranmış Sebzeler

Abartmadan: Dondurma

Hafif tatlıları tercih edin. Yaz sıcaklarında ağır şerbetli tatlılara hiç bulaşmayın mis gibi serin serin dondurmanın tadını çıkarın.

dondurma

Uygun Adım Marş: Yürüyün

Yapılan pek çok araştırma tempolu yürüyüşlerin koşmaya göre daha sağlıklı ve etkili olduğunu göstermiştir. Siz de hazır havalar güzelken yazın tadını çıkarın ve kısa mesafeleri araçla gitmek yerin yürümeyi tercih edin.

yuruyus