Simit Diyeti Hakkında 7 Bilgi

Fit görünmek, ideal vücut ölçülerine sahip olmak, istediğimiz her kıyafete girebilmek için farklı diyetlerin peşinde koşturup duruyoruz. Son günlerde popüler hale gelen diyetlerden biri de simit diyeti. Belki duydunuz belki şu an ilk kez karşılaştınız; ancak daha da yakından tanıyın istiyoruz.

Simit oldukça sevilen yiyeceklerimizden biri. Kahvaltılarda da yanımızda, çay saatlerinde de. Peynire de uyum gösterir sürülebilir çikolatalara da. Her hali ile kendini sevdirmeyi başarır. Peki ya diyet içinde nasıl olur hiç düşündünüz mü?

Kulağa oldukça lezzetli gelen simit diyeti gerçekten de öyle mi birlikte bakalım. İşte simit diyeti hakkında 7 bilgi:

1. Haftada 7 Kilo Verebilmek Mümkün

Simit diyeti; ortalama 900 kalori ile 3 günde 3 kilo, haftada 6 kilo ya da 2 haftada 7 kiloya kadar zayıflamayı vaat ediyor. Bünyenizin özelliklerine göre bu miktarın değişmesinin tabii ki muhtemel olduğunu unutmamakta fayda var.

Simit Tarifi

2. Protein Bakımından Zengin: Et, balık, tavuk gibi seçenekleri sayesinde protein bakımında da zengin olduğu için zayıflama sonucunda yaşanma ihtimali olan deri çökmesi gibi durumların da önüne geçerek sağlıklı bir şekilde zayıflatmayı hedefliyor.

simit

3. Ekmek Ve Simit Sevenler İçin İdeal

Ekmek tüketmeyi çok sevenler, hiçbir öğünde ekmeksiz doyamam deyip aynı zamanda kilosundan şikayet edenler için simit diyeti harika bir alternatif olabilir. Diyet sırasında bolca tüketilecek olan simit, ekmeğin kalorisi ile neredeyse eşdeğer olduğu için ekmeğin eksikliği neredeyse yaşanmayacaktır.

simitte-omlet

4. Hem Ucuz Hem Lezzetli

Ucuz bir şekilde her yerden kolayca temiz edebileceğiniz simiti aynı zamanda evde kendi ellerinizle de hazırlayabilmeniz mümkün. Tarif için şuradan buyrun: https://migrostv.migros.com.tr/simit-tarifi

simit_tarifi

5. Vitamin Yönünden Fakirdir

Simit diyetinin olumsuz özelliklerinden biri, sebze ya da meyve içermediği için vitamin yönünden oldukça fakir olmasıdır. Bu durum bağırsakların çalışmasını yavaşlatabilir.

migrostvblog_simit_v1_170417

 

6. Vakti Olmayanlara Birebir

Hızlı bir yaşam temposuna sahip, devamlı koşuşturmaca içerisinde olanlar için oldukça ideal olabilir. Kahvaltıya vakti olmayan, öğle yemeğini ayaküstü yapmak zorunda kalanlar bu diyeti uygulayarak susamın besleyici özelliklerinden, simitin pratik ve kolay ulaşılabilir olmasından faydalanabilir.

susam-yagi-yararlari

 

7. Susamın Faydalarından Yararlanırsınız

Susam iyi bir antioksidandır, bu özelliği sayesinde bağışıklık sisteminin güçlenmesine yardımcı olur. Uzun süre tok tutar. Simit, tam buğday unu ya da kepekli unlardan yapılmışsa daha da doğru bir seçenek haline gelir.