7 Adımda Çoğu Başarılı İnsan Gibi Güne Erken Başlayın!

Başarılı holding sahiplerinin, ünlü iş adamlarının nasıl bu kadar erken kalktığını ve birçok işi tek başına nasıl hallettiğini düşündünüz mü? Eminim düşünmüşsünüzdür; ancak sabah 11’de hala yatakta uzanan ve uyanmak istemeyen vücudunuz bunun mümkün olamayacağını size haykırmıştır. Artık bu duruma son vermenin vakti geldi! Yataktan kalkmamak için direnen vücudunuza söz geçirmeyi öğrenmelisiniz! Uyku düzeninizi oturtunca tüm işlerinizi çok daha kolay ve programlı olarak halledebileceğinizi göreceksiniz!

mutluluk3

İşte erken kalkmanızı ve güne enerjik başlamanızı sağlayacak 7 ipucu:

Yatağa Erken Gidin!

Sabah yataktan kalkamamanın en büyük sebebi geç uyumaktır, zaten bunu bilmek için dahi olmaya gerek yok. Özellikle iş günlerinde gecelere kadar ayakta kalmaya hiç gerek yok. Televizyon dizileri ya da internet siteleri bekleyebilir, yarın uyanınca bol bol internette gezineceksiniz zaten. Bu yüzden geceleri, zamanınızı boşa harcadığınız aktiviteler yaparak geçirmeyin. Hemen uyumasanız da yatağa erken gidin, elinize bir kitap alın ve uykunun size doğru yavaş yavaş gelmesini bekleyin!

Uyku Düzeninizi Oturtun!

Vücudunuzun her şeyde olduğu gibi uykuda da düzene ve rutine ihtiyacı var. Hepimiz günlük bir yemek rutinine sahibiz. Gün içinde yemek saatlerine doğru acıkmanız da vücudunuzun bu düzene alışıp o saatte yemek istemesindendir. Uyku düzeninizin de yeme düzeniniz gibi planlı olması, vücudunuzun belli saatlerde uyku istemesini sağlayacaktır. Böylece, zamanı geldiğinde de kolayca uykuya dalabileceksiniz. Ancak hafta sonları da aynı saatte kalkmaya dikkat etmelisiniz, yoksa 5 gün uğraşarak düzene koyduğunuz uyku düzeninizi 2 günde bozmuş olursunuz!

Gece Atıştırmalarına Elveda Deyin!

Geceleri tüm yiyeceklerin gözümüze daha lezzetli gözükmesine rağmen sabahları dinç bir şekilde uyanmak istiyorsanız gece atıştırmalarına artık bir son vermelisiniz! Uykuda geçirdiğiniz zaman boyunca vücudunuz bir sonraki gün için yenilenir ve deşarj olur. Gece yemek yediğiniz zaman, sindirim için daha fazla enerji gerektiği için uykuya dalmak da zorlaşır, 10 saat bile uyusanız yorgun kalkarsınız. Uzun sözün kısası, elinizdeki kurabiyeyi hemen olduğu yere bırakın!

Biraz Hareket!

Fark etmişsinizdir; akşamüstü spor yaptığınız günler daha erken yatarsınız ve daha derin bir uyku çekersiniz. Sabah erken saatlerde yaptığınız spor da sizi güne enerjik başlatır ve tüm gün bu enerjinizi korumanıza yardımcı olur. İki şekilde de spor, size kaliteli ve derin bir uykunun kapılarını açar.

 

Alarmınızı Uzağa Koyun!

En eski yöntem, çoğu zaman en iyisidir. Alarmınızı en sevmediğiniz şarkı olarak değiştirin ve odanızın öbür ucuna yerleştirin. Sabah son ses o sevimsiz müziği duyunca mecburen yataktan kalkıp kapatmak zorunda kalacaksınız! Bu, kendinize yaptığınız bir çeşit işkence olsa da sonuç olarak amacınıza ulaşmış olacaksınız!

 

Meditasyon Şart!

Yatağa stresli ve gergin bir şekilde gitmeyin! Eğer sinirleriniz gerginse size önerimiz yoga, meditasyon ya da rahatlatıcı bir çay!

 

Kahvaltı Planları Yapılmaya Başlansın!

Yemek için yaşayanlardan mısınız yoksa yaşamak için yiyenlerden mi? Eğer siz de yemek için yaşayanlardansanız, yemeği kendinize motivasyon olarak kullanın! Sabah yatmadan ve uyanır uyanmaz kahvaltıda yiyeceğiniz o lezzetli omleti ya da çeşit çeşit reçelleri gözünüzün önüne getirin. İşte size yataktan kalkmak için güzel bir sebep!

 

Sabahları uyanmak için mükemmel bir sebep daha! Migros’larda Nescafe Collection Parisien indirimli fiyatıyla! Bu fırsatı kaçırmayın, güne mutlu ve dinç başlayın! http://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/28817884-32028-nescafe-collection-cafe-parisien-100-gr