İş Yerinde Uykunuzu Açmanın 5 Yolu

Gece uykunuzu alamadıysanız iş yerinde zombi şeklinde gezmeniz normal. Bilgisayar ekranına kafanızı çarpıyor, ayakta uyuyor ve çevrenizdekilerin  ‘neyin var?’ sorusuna maruz kalmak istemiyorsanız, basit yöntemlerle uykusuzluğunuzun önüne geçebilirsiniz. Nasıl mı? Sizin için yazdık. İşte iş yerinde uykunuzu açmanın 5 yolu:
uykusuzluk

1.İşlerinizin sırasını değiştirin! Gün içinde yapmanız gereken işleri bir kağıda yazın. Size en çok ilgi çekici gelen işten başlarsanız en azından sıkıcılık havuzunda boğulmazsınız.

uyku-acmanin-yollari

2. Hareket edin! Kısa süreliğine bilgisayarınızdan uzaklaşın ve biraz dolaşın. Eğer ev-ofis çalışıyorsanız aynı şekilde işlerinizi aksatmayacak şekilde kısa bir yürüyüşe çıkabilirsiniz. Esneme hareketleri yapıp derin nefes almayı unutmayın! Faydasını hissedeceksiniz.

insomnia

3. Uyku getiren yiyeceklerden bir süreliğine uzak durun. Ayrıca öğle yemeğinde fazla yemek, üzerinize bir ağırlık çökmesine sebep olur bu yüzden ağır yiyeceklerden ve fazla yemekten kaçının.

uyku-sorunlari

4. Naneli diş macunu ile dişinizi fırçalayın! Nane, doğal bir uyarıcıdır ve ayık kalmanızı sağlar.

Portrait of a nervous young man looking at laptop against white background

Portrait of a nervous young man looking at laptop against white background

5. Kahve molası verin! En çok bilinen ve en etkili faydası içerdiği kafeinin sizi ayık tutması. Tabii miktarına dikkat etmek suretiyle!