Hayatı Detoksla: Gün Sonunda Kendinizi Hafif Hissetmenin 3 Yolu

Nefes almaya bile zamanınız yok mu? İşte, hayatın bu yoğunluğunda akıl sağlığınızı koruyacak basit öneriler!

Bedensel Detoks

Kendinize dürüst olun; ardı arkası kesilmeyen toplantı günlerinde tüketmeniz gereken besinlerden, vücudunuzu mahrum bırakmayın. Öğünlerinizi proglamlayın ve mümkünse güne vitamin deposu sağlıklı içeceklerle başlayın. Gece boyunca süren uyku süresince vücudun kaybettiği sıvı değerini geri kazanmak için yapacağınız bu başlangıçla kendinizi gün boyunca daha zinde hissedebilirsiniz.

migrostvblog_dijitaldetoks_v1_020617

Zihinsel Detoks

Ulaşım zorlukları ve iş yoğunluğunun ardından sonlanan mesai saatleri sonrası eve ulaştığınızda kendinize zaman ayırın. Zihin arındıran meditasyon, yoga veya sizi bu yoğunluktan uzaklaştırdığını hissettirdiğiniz stres-savar gücünüz neyse onu uygulayın.

migrostvblog_dijitaldetoks_v2_020617

Ruhsal Detoks

Gün boyunca online kalmaya maruz olduğunuz zorunluluklardan, mesai saati bitimiyle iletişiminizi sonlandırın. Dijital detoks anlarında ne yaparım diye düşünenler için önerimiz; kişisel farkındalığınızı geliştirmek adına yazmaya başlayacağınız günlük, hissettiklerinizi, yapmak istediklerinizi keşfetme doğrultusunda kılavuzunuz olacaktır.

migrostvblog_dijitaldetoks_v4_020617