Uykusu Kaçan?

Ah şu geceler, uyuyamayınca ne de uzun olur! Siz de yastık ile bir türlü barışamayanlardan ve rüyalara hasret kalanlardan mısınız? Bir de bunları deneyin; umut fakirin yastığı!
uyku
* Rakamlardan yardım alın. İkili ya da üçlü rakamları hunharca toplayın, çıkarın, çarpın bölün ve zihninizi iyice yorun. Uykuya teslimiyetiniz kolay olacaktır.

* İlginç bir önerimiz var. Bir hayal kurun. Hayalinizde paraşütle uçaktan atlayın ve kendinizi rüzgara bırakın. Kulağınıza ilginç geliyor olabilir ama bir deneyin deriz.

* Uyku için gözlerin yorulması şart. Kitap okumayı tercih etmiyorsanız telefonunuzla oyun oynamayı deneyin.

* Akıllı telefonların aklını sevin ve uygulama dünyasına kendinizi atın. Dinlendirici müzikler ve karanlık bir ortam, uykunuza davetiye çıkarabilir.

* Vücudunuzu lavantanın rahatlatıcı etkisine bırakın. Lavanta özleri, bedeninizi ve ruhunuzu rahatlatacaktır. İçinde lavanta özü içeren vücut spreylerini deneyin, rahatlayan beden uyku ile barışacaktır.

* Yasemin ya da papatya çayına ne dersiniz? Yatmadan yarım saat önce tüketeceğiniz çaylar ile uykuya geçiş sürecinizi hızlandırabilirsiniz. Portakallı yasemin çayı tarifimiz tam size göre. Tıklayın!

* Koyun değil belki ama sayı saymayı denediniz mi? Örneğin bir hedef belirleyin kendinize; 100 nasıl? İçinizden 100’e kadar ağır adımlarla sayın. Tahminimizce 80’lerin sonuna doğru sizi rüyalara uğurlayacağız.

* Ayaklarınızı yukarıya kaldırıp en uygun uyku pozisyonunu belirleyin. Uyku, yatış şeklinizle doğru orantıdadır. Gün içinde yorulan ve sızlayan ayaklarınızın altına bir yastık koyup önce onları rahatlatın, gerisini yastığınıza bırakın, o halleder!