Yattığınız Yerden Forma Girin: Yatakta Yapabileceğiniz 7 Egzersiz!

Sabah güne aymaya mecali olmayanlar, egzersiz bir kenarda dursun kolunu bile kıpırdatamayanlar ama bir yandan da rüyalarında sağlıklı yaşamı görenler! Bu önerilerimiz size #iyigelecek. Sizin için yataktan kalkmadan egzersiz yapmanın yollarını araştırdık.

1- Bu pozisyonda yatarak ilk esneme hareketinizi yapın. Kollarınızı yukarı doğru uzatın ve sanki tepenizde bir güneş varmış da güneşleniyormuş gibi kendinizi serbest bırakın.

sırtüstü_yatmak

2- Kollarınızı, sanki yüzünüzü yıkarmış gibi açıp kapatın. Kollarınız havadayken ellerinizi yüzünüze getirin ve yıkar gibi kapatıp açın.

uzanmak

3- Kolunuzu kaldırın ve diğer elinizle üzerine biraz baskı uygulayın, hafifçe sıkın. Aynı işlemi diğer elinize de yapın. Bu uygulama kollarınızı rahatlatacaktır.

egzersiz

4- Aynı işlemi bacaklarınızda da yapın. Bacak bacak üstüne atın ve ellerinizle bacaklarınızı ovun. Bu da kaslarınızı rahatlatacaktır.

bacak

5- Yine bacak bacak üstüne atın ve topuğunuza hafif baskı uygulayın. Hafif dokunuşlarla topuğunuzu sıkmak, vücudunuzu rahatlatacaktır.

ayak

6- Ellerinizi yukarıda kenetleyin ve parmak uçlarınızı yukarı doğru ittirip olabildiğince esneyin.

esneme

7- Yine sırt üstü yatın, bacaklarınızı kırın. Bacaklarınızı sola ittirirken, üst bedeninizi sağ tarafa çevirin. Ters köşe yapın yani ama yaparken belinize dikkat edin.

egzersiz_modelleri

Basit egzersizlerle zahmetsizce esneyebilir ve yorulmadan güne zinde bir başlangıç yapabilirsiniz. Evde yapılan basit egzersizler ile forma girmek de mümkün, illa spor salonlarına gerek yok yani. Bakın şurada evde yapılabilen basit yoga hareketlerinden de bahsetmiştik.