Yemek Yemeden Önce Bunları Yaparsanız Daha Az Yersiniz!

Yemek… Dünyanın en güzel şeyi değil mi sizce de? Ah bir de şu kaloriler olmasa. Yeyip de kilo almayan şanslılardan değilseniz, bu yazımız size fayda sağlayacak. Eğer yemek yemeden önce bunları yaparsanız, sofraya daha tok oturabilir ve haliyle daha az yiyebilirsiniz.

1- Sofraya oturur oturmaz ilk önce işe su içerek başlayın. Sıcaklık ve soğukluk ayarı sizde olsun. Yeter ki 1 bardak su için. Yemekten önce su içmek, yalnızca midenizin dolmasına yaramayacak aynı zamanda gelecek olan müstakbel kalorilere de iyi bir savunma yatağı olacaktır. Suyun verdiği yarı tokluk, aynı zamanda sindirim sorununuza da iyi gelecektir.

su

2- Kulağa ilginç geliyor olsa da yemek yemeden önce dişleri fırçalamak da fazla yemenize engel oluyormuş. Nane, mideye tokluk sinyali gönderiyor mu bilmiyoruz ancak bu fırçalama işlemi ile her şey kontrolünüzün altında olacaktır işte bunu biliyoruz.

dis-temizligi

3- Naneli sakız çiğnemek de bir çözüm. Sakız, midenizin hazmını kolaylaştırmasının yanı sıra yemekten önce çiğnendiğinde de fayda sağlıyor.

naneli_sakız

4- İçindeki zengin lif ile hayat kurtaran bir diğer meyve; elma. Yemekten 15 dakika önce orta büyüklükte bir elma yerseniz, içerdiği lifler sizi daha tok tutacak ve açlığınızı büyük oranda bastıracaktır.

elma-dilimlerinin-kararmamasi-icin