Evde Yapabileceğiniz 7 Egzersiz

Gönül ister ‘Bayan Bacak’ olarak gezelim, sütunluğun verdiği öz güven ile havuz kenarlarında parmak ucumuzda yürüyelim ya da ne bilelim öyle bir bacak bacak üstüne atalım ki dünya dursun 🙂 E tabi hayaller Afrodit, gerçekler selülit olabiliyor. Bugün sizin için ev yapımı (homemade 🙂 ) egzersizleri araştırdık. Sadece 10 dakikanızı ayırarak bu egzersizleri yapabilir ve hayalinizdeki ‘sütun gibi’ bacaklara kavuşabilirsiniz.

1- Klasik squat ile başlayın. Çömelip kalkarak kalçanızı da sıkılaştırmış olursunuz.

egzersiz1

2- Savaşçı pozu. Bacaklarınızı fotoğraftaki gibi açın ve esneme hareketleri yapın.

egzersiz2

3- Sandalyeden yardım alıp, klasik squat’ı sandalye ile yapabilirsiniz.

egzersiz3

4- Bacaklarınızı sırasıyla öne doğru çekin ve mola vererek setler halinde çalışın.

egzersiz4

5- Sandalyeyi önünüze alın ve dizinizi 90 derece kırarak geriye doğru itin, esneyin.

egzersiz5

6- Sandalye yine başrolde. Fotoğraftaki gibi bacaklarınızı V şeklinde açın ve aşağı yukarı esneyin.

egzersiz6

7- Yere yatın ve köprü kurun. Düzenli olarak kalçanızı sıkın ve gevşetin. Birkaç kez tekrarlayın; kalçaya da iyi geliyor.

egzersiz7