Hazırlıklara Başlıyoruz: Karın Yağlarını Yakmanın 5 Etkili Yolu

Karın yağları ile başınız dertte mi? Yapacağınız minik değişimler ile karın yağlarından kolayca kurtulabilirsiniz. Sizin için hafiflik tüyolarını araştırdık.

1- Canınız tatlı çektiğinde kendinizi profiterollere bulamak yerine soda içip meyve yiyebilirsiniz. Meyve, tatlı ihtiyacınızı kesecek; soda ise hem vücudunuza iyi gelecek hem de içerdiği mineral ile tırnaklarınızın sağlıklı uzamasına yardımcı olacaktır. Tırnak ne alaka dediğinizi duyar gibiyiz ama fazla bilgi göz çıkarmaz biliyorsunuz.

karamelli-milfoy-tatli

2- Karın yağlarını azaltmakla kalmayıp yeniden oluşmasını bile önleyen bir öneri ile devam edelim; protein diyeti. Diyetisyeninizin de önerisi ve onayı bu yönde ise -malum her beden kendine ait- protein ağırlıklı beslenmek yağ yakımına olumlu etki ediyor.

Nefis et yemekleriniz sağlıklı yağlar ve sebzeler ile harmanlayıp tüketebilirsiniz.

etli_patates

3- Besin lifini daha önce duymuş muydunuz? Yapılan araştırmalara göre her gün 10 gram daha fazla besin lifi almak göbek bölgesindeki yağlarda ortalama %3,7 oranında azalma sağlıyormuş. Peki besin lifi ne demek? Tek ve çok basit bir örnekle açıklayalım mı; kabuklu elma. 🙂

elma-dilimlerinin-kararmamasi-icin

4- Size motivasyon da sağlaması açısından yazdıklarınızı not edebilirsiniz. Not almak ve günün sonunda yediğiniz sağlıklı yiyecekleri görmek motivasyonunuza da etki edecektir. Çünkü karın yağlarını yakma ya da kilo vermeye çalışma aynı zamanda bir motivasyon işidir.

şok diyet

5- Salatalarınıza taze limon suyu sıkıyor olabilirsiniz ve bu faydalı da tabi. Ancak yapılan bazı araştırmalara göre sirkenin kilo verme üzerinde etkisi olabilir. Eğer mide sorununuz yoksa salatalarınıza 1-2 çay kaşığı sirke dökebilir ve sağlıklı bir şekilde yiyebilirsiniz.

sirke