Daha Sağlıklı Olmak İçin 6 Adım Planı!

Bu aralar fazla mı kaçırdınız? Gece atıştırmalıkları ile başınız dertte mi? Sadece 7 adımda, eski alışkanlıklarınızı bırakıp bi’ tık daha sağlıkla olabilirsiniz. Nasıl mı? Adım adım paylaşıyoruz.

market

1- Dolap Temizliği!

Bir kere şu ıvır zıvırlara bir süre ara verin. Bırakın demiyoruz, hobi olarak yine yiyin ama şu kritik dönemde biraz daha sağlıklı atıştırmalıklara yönelin.

atıştırmalık tarifi

2- Hemen Bir Termos Edinin!

Bunu tekrarlamayacağız ancak bu ara ihmal ettiyseniz hatırlatmak istedik. Su, gününüzün her yanını sarsın. Eğer içmeyi unutuyorsanız hemen bir termos edinin ve çantanıza atın. Tercihen daha ‘içilesi’ olması açısından renkli termoslar da iştah açabilir. Migros Sanal Market‘te şöyle örnekleri var mesela, bizce şahane; sizce?

termos

3- Alışveriş Listesi Oluşturun!

Bu işin eğlenceli tarafı 🙂 Haftalık alışveriş listesi ile alacaklarınızı planlayabilir, kendinize o malzemelerle şahane menüler yaratabilirsiniz. Derseniz ki uğraşamam, o da tamam, biz sizin için hallettik bile! Şu linke
buyurun.

4- Yaratıcı Olun!

Sevmediğiniz yemekleri, farklı soslar ve yan ürünlerle damak zevkinize uyarlayabilirsiniz. Örneğin peynir ile aranız pek yoksa, mısır ununa bulayıp ızgaralamayı deneyin. Buyurun enfes peynir köftesi!

peynir

5- Sabır Önemli!

Sağlıklı yaşama geçiş, bazen bir deneme yanılma tahtası da olabiliyor. Planlarınız, beslenme şekliniz ya da aklınızdakiler her zaman hayatınızla birebir örtüşmeyebilir. Böyle durumlarda sabırlı olun ve hayatınızı sağlıklı
beslenmeye değil; sağlıklı beslenmeyi hayatınıza geçirin, her şey daha kolay olacaktır.

Her işin ilk günleri zor, ikinci gün ‘eh’, üçüncü gün ‘şimdi oldu’dur. Kendinize olan inancınızı kaybetmeyin, gerisini günlük akışa bırakın…