Egzersizden Sonra Yenebilecek 7 Yiyecek!

Nefis bir egzersizin ardından, acıkan bünyeye masum bir ödül vermeli diye düşündük. Ancak tabi bu ödül, onca dakikalık yorgunluğumuzu bir lokmada götürmemeli aksine egzersizi desteklemeli… Peki, ne yemeli? Sizin için araştırdık!

egzersiz

1- Yumurta!

Kalsiyum kaynağı dememize gerek yok herhalde? 🙂 Egzersizden sonra yumurta yemek, var olan vitaminleri de coşturup direkt ‘bünye kuvvetlendirme’ görevi üstleniyor. Rocky Balboa’nın yıllarca içtiği çiğ yumurtayı da unutmamalı, e bir bildiği var tabi…

yumurta

2- Kinoa!

Karbonhidratları içinde barındıran ve tok tutan şahane bir öğün. Salatası pek meşhur, biz yapmıştık hatta!

kinoa

3- Portakal Suyu!

İhtiyacınız olan C vitaminini sonuna kadar alacağınız en özel meyve sularından biri! Hele bir de taze sıkılmış ise sormayın gitsin. Bu arada Migros stantlarında bulabileceğiniz hiçbir katkı maddesi içermeyen, sağlıklı şişedeki bol posalı portakal suyunu denemiş miydiniz?

portakal

4- Kefir!

Son yıllarda pek popüler. Sadece 1 kâse kefirin 11-14 gr protein içerdiğini biliyor muydunuz? Üstelik kefir ile peynir bile yapabilirsiniz! Nasıl mı? Buyurun şöyle izah edelim!

5- Yaban Mersini!

Bu arkadaşlar güçlü birer antioksidanlar. Vücudunuzdan ter ile attığınız her şeyde kendilerinin de parmağı / faydası olabilir!

yaban-mersini

6- Ananas!

Tropikal lezzet denince ilk akla gelen ancak tropik adalardan değil Migros’tan rahatlıkla bulabileceğiniz ananasın faydaları say say bitmiyor.

ananas

7- Kivi!

İçeriğindeki potasyum ve C vitamini sayesinde kaslara birebir dokunan bir mucize meyve!

kivi