Egzersiz Yok: Kalori Yakımını Destekleyen 5 Rahatlatıcı Yöntem

Herkese iyi haber! Spor salonuna adım atmadan kalori yakmanın birçok yolu var. Hem de uygulanması gereken aktivitelerin çoğu baya rahatlatıcı yöntemlerden oluşuyor. İşte o 5 yöntem!

130 Kalori Diyoruz: Banyo Yapmak

Stresli mi hissediyorsunuz? Size iyi gelecek, güzel bir banyo ile rahatlamanız mümkün. Son yapılan araştırmalara göre, 1 saat boyunca 104 dereceye kadar varan su ile yapılan banyonun 130 kalori yakımına etkisi olduğu kanıtlandı. Elbette uzun süre banyoda kalmak vücudunuzda buruşmalara sebep olabilir ama sonucunda bir kuş kadar hafif hissetmek mümkün.

dus-kabini-lekeleri

Mümkünse Yeşillik Alanda: Yürüyüş Yapmak

Günlük hayatınızda katetmeniz gereken mesafeleri yürüyerek aşmanız, yakmak istenilen kalori miktarını gidermede büyük yardımcınız olur.

yuruyus

En Güzeli: Masaj Yaptırmak

İşte bu yöntem herkesin hoşuna gidecek! Masaj yaptırarak geçireceğiniz 1 saat boyunca, 67 kalori yakabilirsiniz.

migrostvblog_spa_v1_200617

Kısa Bir Mola: Kestirmek

Kısaca biyoloji bilgilerimizi tazeleyelim; vücudumuz depolanan enerjiyi (kaloriyi) metabolizmayı çalıştırmak için kullanıyor. Nefes alnımdan, sindirim sistemine kadar günün her dakikasında kalori yakımı vücudumuzda gerçekleşiyor. Gün içerisinde 1 saat kadar kestirme olanağı olanlar, bu şansı kendi lehine çevirebilir. Kısa süreli kestirmek, vücudun 68 kalori yakmasını sağlar. Bir de vücudunuzun bu çalışma sistemini bütün gece uyuduğunuz süre boyunca gerçekleştirdiğini hayal edin!

migrostvblog_uykumolasi_v1_200617

Uzun Süreli Olsun: Kahkaha Atın

Yoğun ve uzun bir günün ardından arkadaşlarla bir araya gelmenin çoğu zaman herkes için ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyoruz. Ama siz yine de yaptığınız planları iptal etmeyin. Son araştırmalara göre arkadaşlarla geçirilen 10-15 dakikalık zaman içerisinde yapılan gevezelik sonucu atılan şen kahkahalar, vücudun 40 kalori yakmasına sebep oluyor.

migrostvblog_kahkaha_v1_200617