Kilo Verirken Sarkmaları Engelleyen 5 Öneri

Hepimiz daha iyi bir görünüm ve sağlık için hayalimizdeki vücuda ulaşmaya
çalışırız. Bunun için diyetler uygular, yaşam tarzımızı baştan ayağa değiştiririz.
Gün gelir, tartıdaki sayıyı istediğimiz aralığa düşürmeyi başarırız. Oysa, asıl
olay bu değil; vücutta sarkmalar oluşturmadan sağlıkla zayıflayabilmektir.
Kilo verme sürecinde egzersiz yapmamak, yanlış diyetler uygulamak gibi
sebepler vücutta sarkmalar oluşturabilir. Yazımızın devamında sarkmaları
engelleyecek öneriler bulabilirsiniz. İşte, detaylar…

1. Sabırlı Olun

Hayalinizdeki vücuda kavuşmak için sabırsızlanıyor ve “şok diyetler” sizin çıkış
yolunuz gibi görünüyorsa sakinleşmekte fayda var. Unutmayın ki fazla
kilolarınıza bir günde sahip olmadınız ve onlardan bir günde de
kurtulamayacaksınız. Bu yüzden kilo vermeyi zamana yayın. Vücudunuzda
sarkmalar oluşmadan zayıflayabilmek için ayda ortalama 4 kilo vermeyi
hedefleyin.

2. Bol Su İçin

Kilo verme sürecinde hem sağlığı korumak hem de metabolizma hızını artırmak
için en iyi yöntemin bol su içmek olduğunu biliyoruz. Sarkmaları önlemek ise
su içmenin bir diğer faydasıdır. Gün içinde kilonuzla orantılı olarak yeterli
miktarda su içtiğinizde cildinizin içeriden beslenmesini ve nemlenmesini
sağlayabilirsiniz. Bu sayede cildiniz, elastikiyet kazanarak sarkma, çatlak gibi
riskleri ortadan kaldırabilir.

3. Kaslarınızı Güçlendirin

Spor yapmak, kilo vermek için daima önerilir; ancak sporun faydası vücut
ağırlığınızı azaltmaktan ibaret değildir. Ağırlık kaldırmak gibi sporlarla deri
sarkmalarını önemli ölçüde engelleyebilirsiniz. Kas kütlenizi artırır, cildinizi
sıkılaştırır aynı zamanda bütünsel bir iyilik kazanabilirsiniz. Siz de düzenli spor
sayesinde sarkmalara veda ederek yepyeni bir vücuda merhaba diyebilirsiniz.

4. Protein Ağırlıklı Beslenin

Vücudumuzun en önemli ihtiyaçlarından biri olan protein, kilo verme sürecinde
daha da önemli hale gelir. Hücre onarımında görev alarak güçsüzleşme, cilt
sarkmaları gibi durumların önlenmesini sağlar. Aynı zamanda metabolizma
hızınıza olumlu etki ederek daha hızlı kilo vermenize yardımcı olur. Siz de
protein açısından zengin diyetlerle daha sağlıklı bir kilo verme süreci
yaşayabilirsiniz.

5. Sebze ve Meyveyi Unutmayın

Vitamin ve mineral zengini bu seçenekler, vücudumuzun ve genel sağlığımızın
daima en iyisini isteyen yardımcılardır. Her gün 5 farklı tip sebze ve meyve
tüketerek cildinizin sıkılaşmasına katkıda bulunabilir, kilo verme sürecini
sarkmalar yaşamadan geçirebilirsiniz. Aynı zamanda yaşlanma belirtilerini
geciktirerek olduğunuzdan daha genç görünebilir, sağlığınızı koruyabilirsiniz.

Bacak ve kalça kaslarını geliştirip sıkılaşmanızı sağlayacak öneriler için
sayfamızı ziyaret edebilirsiniz:

Ağırsağlam İle Evde Kalça Ve Bacak Kaslarını Şekillendirmek İçin Antrenman

 

Spor yapmak için gerekli eşyaları Migros Sanal Market üzerinden sipariş edebilirsiniz. Sipariş oluşturmak için hemen tıklayın.