Kış Ayında Kilo Almamanın Basit Yolları

Kalın ve kışlık kıyafetler, ‘çaktırmadan’ kilo alma vesilesi. Kışın vermiş olduğu rehavete dayanarak kilo almak daha da kolay olabiliyor. Kilo vermenin yolları, kilo verdiren diyetler, zayıflamanın yolları, zayıflatan diyet listeleri ve daha pek çoğu bahar ayında yaşanması muhtemel süreçler. İşte bunu önlemek için kış ayında kilo almamanın yollarını araştırdık sizin için. Basit ‘dikkat’ yöntemleri ile kışı daha sağlıklı geçirebilirsiniz.

1- Havalar soğuk bile olsa sporu ihmal etmeyin. Çok ağır sporlar olmasa da en azından yürüyüşünüze özen gösterin. Eğer bir türlü spor yapacak motivasyona sahip olamıyorsanız sizin için bazı öneriler listeledik. Okumak için tıklayın.

spor

2- Yaz aylarına oranla kış mevsiminde sıvı alımımız daha az olabilir. Ancak su içmek, kilo vermenin en kolay yollarından. Detoks suları da size #iyigelecek‘tir. Sporcu kimliği ve sağlıklı yaşam çalışmalarıyla tanınan ‘Herkes İçin Spor Federasyonu’ resmi sözcüsü ve lisanslı atlet Ece Vahapoğlu ödem atmaya destek olacak sağlıklı bir detoks suyu önerisi veriyor! Bir deneyin deriz.

detoks

3- Öğünlerinizi sıcak seçin. Sıcak yemekler, metabolizmayı hızlandırabilir. Bu nedenle öğünleri sıcak seçmeniz yararınıza olacaktır. Mesela hemen bir örnek verelim mi? Eşsiz tadıyla harika bir karalahana çorbasına ne dersiniz?

lahana_corbasi

4- Tok tutan sebzelere yönelebilirsiniz. Ocak ayı sebzeleri lahana, kabak, karnabahar vb gibi tok tutan ve bol lifli yiyeceklerle sağlıklı bir kış geçirebilirsiniz.

firinda_karnabahar

5- Ara sıra tartılın 🙂 Sonradan bir sürprizle karşılaşmamak için, ara sıra kendinizi kontrol etmenizde yarar var. Kilo alsanız bile vermek için hala vaktiniz var, baharı beklemeyin şimdiden harekete geçin!

diyet

Kaliteli yaşam ve sağlıklı besleme ufak yer değişimlerinden ibaret belki de… Size düşen ipin ucunu kaçırmamak, gerisi kolay! 😉