Ofise Götürebileceğiniz 7 Ara Öğün

Diyet sürecini daima aynı disiplinle devam ettirmek en zor meselelerden biridir. Özellikle çalışma yaşantınız varsa ya da vaktinizin çoğu dışarıda geçiyorsa diyete uygun seçenekler bulabilmeniz hayli zorlaşır; ancak pes etmek yok! Yazımızın devamında diyet sürecini kolay bir şekilde devam ettirmenizi sağlayacak, kolay hazırlanabilir ve taşınabilir, sağlıklı ve doyurucu ana öğün seçeneklerini sizin için derledik.

İşte ofise de götürebileceğiniz 7 ana öğün seçeneği…

1.Tam Buğday Makarnalı Salata

Diyet dönemlerinde makarna çeşitlerine oldukça soğuk bakılsa da tam buğdaylı makarna doğru bir seçim olabilir. Miktarını abartmadığınız takdirde tam buğday makarnayla salatalık, domates, marul, turp, havuç gibi seçenekleri karıştırarak hazırladığınız nefis salata; düşük kalorisi ve hafifliği sayesinde ofiste tüketebileceğiniz kaliteli bir ara öğün seçeneği olabilir.

2.Fırın Mücver ya da Graten

Mevsim sebzeleriyle yapabileceğiniz en lezzetli diyet yemekleri arasında mücver veya graten gelir desek büyük bir çoğunluk, sanıyoruz ki fikrimize katılacaktır. Kabak, patates, havuç, karnabahar, kereviz gibi sebzeleri rendeleyip yardımcı malzemelerle hazırlayabileceğiniz bu yemeklerin yanına bir de yoğurt eklediğinizde çok doyurucu ve sağlıklı bir diyet öğünü yaratıp ofise kolayca taşımanız mümkün.

3.Tahıllı ya da Baklagilli Salata

Buğday, nohut, kuru fasulye… Size yakın gelen, sizi en mutlu eden bir tahıl ya da baklagili seçin ve salata malzemeleriyle kaynaştırın. Nar, mandalina gibi mevsim meyvelerini de ekleyerek renklendirebileceğinizi ve vitamini artırabileceğinizi unutmayın. Yağ, limon, sirke gibi seçenekleri de ofiste eklerseniz alın size taşıması kolay, sindirmesi hafif, nefis bir ana öğün seçeneği!

4.Pankek

Kahvaltıların gözde seçeneği, yüzleri güldüren pankek bu kez daha hafif haliyle kurtarıcı bir ana öğün seçeneği oluyor. Bolca yulaf, yumurta ve sütle hazırlayabileceğiniz pankeki ofise kolayca taşıyabilir, ana öğününüzü faydalı ve besleyici bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

5.Yulaf ve Meyve

Diyet sürecinde olumlu sonuçlara ulaşabilmeniz için en çok yardımcı olan seçeneklerden biridir yulaf. O halde onu daha besleyici hale getirip ofise taşımanın tam zamanı! Kuru ya da yaş meyveleri karıştırıp süt ya da yoğurt ekleyerek tüketebileceğiniz bolca yulaf, ofiste size besleyici ve diyet bir ana öğün seçeneği olarak geri dönsün!

 

6.Lavaştan Wrap

Sebzeli, etli, tavuklu ya da peynirli wraplar gözdemiz! Peki neden evde hazırlanıp ofise taşınan, sağlıklı bir ana öğün seçeneği olmasınlar? Kepekli ya da tam buğday lavaşın içerisini haşlanmış ya da ızgara seçeneklerle doldurup ofiste rahatça tüketebileceğiniz nefis bir ana öğün hazırlayabilirsiniz. Yanına bir de koca bir bardak ayran hazırlarsanız sizden keyiflisi mi olur?

7.Sandviç

Sandviç her daim birçok insanın baş tacı lezzetlerinden biri! O halde diyet sürecinde de ondan neden yararlanmayalım? Tabii ki ağır soslardan ve beyaz ekmekten uzak, ızgara sebzelere, tuzsuz peynirlere yakın şekilde! Tam buğday, tam tahıllı ya da kepekli gibi ekmek seçenekleriyle hazırlayabileceğiniz hafif sandviçlerle siz de ofiste rahatta tüketebileceğiniz doyucu ve diyet bir ana öğünle tanışabilirsiniz.