Ramazan’da Kilo Vermenin 6 Altın Kuralı

Daha önce Ramazan’da kilo almamak için yapmamız gerekenleri şu yazımızda derlemiştik. Şimdi bırakın kilo almayı ya da kontrol altında tutmayı, zayıflamaya bile yarayan bilgiler hazırladık size. Evet, Ramazan’da sağlıklı kilo vermek mümkün, peki ama nasıl? Sizin için araştırdık.

1- Bünyeye ve ihtiyaçlara göre değişiklik gösterse de günde 2,5 litre su gerçeği hayatımızın her anında geçerli. Artık iftar ile sahur arasında ne kadar içebilirseniz kardır.

su içmenin faydaları

2- Midenizin daha fazla çalışması için bol bol çiğneyin yiyecekleri. Böylelikle midenize ‘doyuyorum’ sinyali daha çabuk gidecektir.

fas yemekleri

3- İftarda yoğurt çorbası içmek bünyenize #iyigelecek. Çorbanın önemi, daha erken doymanızı sağlamasından geliyor.  Yoğurt ise sindirim sisteminize olumlu etki edeceği için ideal olabilir.

migrostvblog_ayranasi_v1_020617

 

4- Kan şekerinizi dengelemek için komposto içebilirsiniz. Hoşaf da olur. Meyvelerden gelen vitamin de cabası. Bakın burada bir sürü komposto tarifi var.

şeftali-kompostosu-(1)

5- Diyette karbonhidrat alımı önemli. Peki sahurda en ideal karbonhidrat alımı nasıl olmalı? Müsli! Evet, sahurda müsli yiyebilir sağlıklı ve tok bir gün geçirebilirsiniz.

yulaf-ezmesi1

6- Ve final cevizin! Ceviz güçlü bir Omega 3 kaynağı olmasının yanı sıra aynı zamanda tok tutma konusunda da iddialı.

kuruyemişin faydaları

Ramazan’da asıl hedef kilo vermek olmasa da basit yer değişimleri ile bir yandan sağlıkla kilo da verebilirsiniz. Ramazan’a özel bilgileri sizin için derlemeye devam edeceğiz, bizi takip etmeye devam edin.