MBLOG | MigrosTV Blog Sayfası

Ramazan Ayı’nda Tüketilmesi Önerilen Meyveler Hangileri? 

mblog_image

Ramazan Ayı’nın sıcak mevsimlere denk gelmesi biraz zorlayıcı olsa da bir yandan leziz meyve çeşitlerinin bolca olduğu zamanlar olması açısından epey şanslı sayılırız. Erik, karpuz, kiraz, çilek gibi tüm sene boyunca adını duyduğumuzda bile heyecanlandığımız birçok meyve ile kavuştuğumuz günlerde hangilerini tüketmemizin doğru olduğunu birlikte inceleyelim.

DEVAMINI OKU

İftardan Sonra Rahat Bir Sindirim için 5 Çay Önerisi

mblog_image

Gün boyu aç durup neredeyse sindirimin nasıl bir şey olduğunu unutan midelerinize, iftar saatinde birden tüm yiyecekleri yüklememek ilk kural elbette. Kurala uyduğunuz halde midenizi yine de rahatsız hissediyorsanız sindirim sürecini rahatlatan bu çayları denemenizi öneririz. Hem lezzetli hem de faydalı bu çaylarla iftardan sonra bir keyif seansı düzenlemeye hazır mısınız?

DEVAMINI OKU

Kırmızı Dutun 6 Faydası

mblog_image

Kırmızı dut; en tanecikli, en leziz, en faydalı meyvelerimizden biri. Şanslıyız ki ülkemizde yaygın olarak yetiştirilmekte ve lezzetini bizden esirgememektedir. Peki onun birçok ilaca göre daha faydalı olan özelliklerinden de haberdar mısınız? Kırmızı dut, damakları lezzet ile buluştururken insan sağlığı için de oldukça faydalı etkiler bırakarak vücutları sağlıkla buluşturuyor.

DEVAMINI OKU

Kuru Fasulye Tüketmeniz İçin 10 Sebep

mblog_image

Milli yemeklerimizden biridir kuru fasulye. Yanına pirinç pilavı bir de turşu gelirse dünyanın en şahane menüsü oluverir. İster pilavla kaşık kaşık yersiniz isterseniz de ekmeğinizi suyuna bandıra bandıra yersiniz, tercih size kalmıştır; ancak her şekilde leziz bir yemek olduğu gerçektir.

DEVAMINI OKU

Mideniz Rahat Etsin: İftarda Ne Yemeli?

mblog_image

Uzun saatler süren oruç sonrasında iftar sofrasının eksiksiz olmasını dilediğinizi biliyoruz; fakat önce gözlerinizi doyurmakta fayda olduğunu unutmayın.

DEVAMINI OKU

Daha Rahat Bir Oruç İçin Sahurda Tüketmeniz Gereken 7 Besin

mblog_image

“Uzun saatler süren oruç için uzun süre tok tutan sağlıklı öneriler gerek bize!” diyorsanız doğru başlıktasınız. Daha rahat geçen bir gün için sahurda neler yemelisiniz sizin için derledik, satırlarımızın devamına buyurun. 1. Protein İçerikli Besinler Bol miktarda protein içeren besinler, midede uzun süre durarak tokluk hissinin gün boyu korunmasına yardımcı olur. Böylece midenizi hiç yormayan […]

DEVAMINI OKU

Yeşil Erik Kaç Kaloridir ve Kilo Aldırır mı?      

mblog_image

Yıl boyunca yollarını gözlediğimiz yeşil eriğe kavuştuğumuzda leğenler dolusu yesek hasretimizi ancak öyle sonlandırabilecekmiş gibi hissederiz. Peki, “Bu hasreti sonlandırayım derken ya kilo alırsam?” kaygısını ne yapsak?

DEVAMINI OKU

Ofis Çalışanları İçin Sağlıklı Beslenme Önerileri

mblog_image

Ofis çalışanı demek, belirli bir düzeni olan ve hareketli yaşamı kısıtlanan biri olmak demektir. Kısıtlanan hayatlar, kısıtlanan hareketlerden ister istemez bedenler de nasibini alır ve kilo almaya başlar; ama bu durumu hiçbir şey yapmadan kabullenmek olmaz.

DEVAMINI OKU

Beyaz Çayın 7 Faydası

mblog_image

Siyah çay, yeşil çay olur da beyaz çay olmaz mı? Bugüne kadar tanışmadıysanız ona bir “merhaba” demeye hazırlanın. Bakın, beyaz çayın ne gibi faydaları varmış?

DEVAMINI OKU