Yoğun İş Hayatınızda Mental Olarak Güçlü Olmanın 6 Kuralı

İş hayatı dedik ama günlük hayat için de geçerli. Bazı anlar vardır ya hani; yoğunluktan o kadar nefes alamazsınız ki bedeniniz dinlense bile zihniniz hala faal bir şekilde çalışıyor olur. Böyle anlarda da ‘mental güç’ pek popüler oluyor. Sizin için metal anlamda güçlü olmanız için bazı tüyolar kaleme aldık.

1- Güne, sizi mutlu eden ve minnettar olduğunuz 3 şeyi yazarak başlayın.

insan hayatı

2- Yabancılarla mümkünse tartışmayın. Haksızlığa uğradığınızda sessiz kalın da demiyoruz ama mümkün mertebe özellikle günün ilk saatlerinde tartışmamaya çalışın.

is-hayati3

3- Başarınızı daha sık kutlayın. Başarılarınızı günün yoğunluğu ile göz ardı etmek, bazı şeylerin rutinleşmesine neden olur. Bu rutinlik de size doymuşluk olarak geri döner. Heyecanınızı kaybetmemek için daha sık kutlayın kendinizi ve zaferlerinizi. Örneğin kendinize şahane bir akşam yemeği ödülü verin, fena mı olur?

mutfak

4- Eğer gerçekten ağlamak geliyorsa içinizden, durmayın, tutmayın. Ağlamak acizlik değil, ilerleyen günlerdeki güç kaynağınız bile olabilir. İçinize atmayın!

kadın_erkek_ilişkileri

5- Yalnızlık olumsuz bir şey gibi gözüküyor olabilir. Ancak arada yalnız vakit geçirmek sanılanın aksine zihinsel rahatlama için iyi bile olabilir. Yalnızlığın aslında kötü bir şey olmadığını kaleme aldığımız şu yazımızı okumuş muydunuz?

aşk hakkında

6- Finali de aslında çok bilinen ama pek gün içinde uygulanmayan bir öneri ile yapalım; meditasyon ve yoga. Bu rahatlama için illa bir yoga salonuna gitmenize de gerek yok. Evde yapılabilecek basit yoga hareketleriyle zihninizi ferahlatmak bi’tık ötenizde! Şuraya tıklayın!

yoga2