Tatil Zamanı: Yolculukta Tüketilebilecek Sağlıklı Atıştırmalıklar

 

Tren, otobüs, araba… Hayatta olduğu gibi yolculuk sırasında da aldığımız besinlere dikkat etmeliyiz. Kendimizi her zaman sağlıklı ve mutlu hissetmenin sebebi tam da onlar. İşte seyahate özel aperatif önerileri!

Taze Taze Doğranmışlar

 

Havuç, salatalık ve mevsim meyvelerinden oluşan atıştırmalıkları, çıt çıtlı poşetlere ayrı ayrı doldurarak yanınıza alabilirsiniz. Kendinize, bir sonraki mola yerine kadar lifli ve sağlıklı bir öğün hediyesi vermiş olursunuz.

Doğranmış Sebzeler

Besin Değeri Yüksek Kurular

Her zaman tüketmeniz gereken bu besinleri taşımak da oldukça kolaydır. Seyahat sırasında vücut su kaybına uğrar bu sebeple çiğ yemişler tercih etmeye çalışın.

kuruyemiş

Protein Dostu

Yolculuklar için bir diğer iyi besin seçeneği, bir gece önceden haşlayarak hazır edilen yumurtalardır. İçeriğindeki protein değerinin yüksek olması, midenizi tok tutacaktır. Hiçbir durumda, alışkanlıklarınızdan bir an bile vazgeçmemek için yanınıza karabiber almayı unutmayın!

Ispanaklı Yumurta Tarifi