Daha Verimli Çalışmanızı Sağlayacak 6 Yiyecek!

Hepimiz bağışıklık sistemimizin düzgün çalışmasını sağlayan, aynı zamanda da işimizi daha hızlı ve verimli bir şekilde yapabilmemize yardımcı olan yiyeceklerin varlığından haberdarız. Peki, bu yiyeceklerin neler olduğunu biliyor muyuz? Eğer siz de bir seferde birden çok şeye odaklanmakta zorluk çekiyorsanız, beyin fonksiyonlarınızı geliştiren, daha kolay odaklanmanızı ve kısa zamanda daha fazla iş yapabilmenizi sağlayan bu 6 gıdayı yemeye hemen şimdi başlamalısınız!

1406851200-91a2ff8c351a891d9d9465821f2c0656

1) Kuru yemiş

Uzun ve yorucu iş günleri için birebir olan, hem kolay tüketilen hem de hesaplı gıdalardan kuru yemiş, vücudunuz için mükemmel bir enerji kaynağıdır. Kuru yemişlerin içinde Omega-3, birçok vitamin ve lif bulunur. Yüksek lif oranına sahip olduğu için sizi saatlerce tok tutarak işteki verimliliğinizi artıracaktır. İşe giderken yanınızda biraz kuru yemiş götürmeniz, yemek için ekstra ara vermeden tüm gün çalışmanızı sağlayacaktır.

1406851200-cba4f4fc14042b9c206be0ae4fd31490

2) Turpgiller

Turpgiller sebzelerini ofise giderken yanınızda götürmeniz zor gibi gözükse de, onları kolaylıkla salata haline getirip yanınızda taşıyabilirsiniz. Karnabahar, lahana ve brokoli gibi turpgiller familyasına ait sebzeler, zehirli serbest radikallerin etkisini azaltmakta etkilidir. Ayrıca bu sebzeler hafıza kaybını engelleyip, Alzheimer hastalığına yakalanma riskini düşürürler. Lahana salatası tarifimizi mutlaka uygulayın! http://migrostv.migros.com.tr/lahana-salatasi/

1406851200-398bf2fc8b0fa5d5e2c4e45aa1a89231

3) Yağlı balıklar

İçindeki Omega-3 sayesinde uzun vadeli tüketiminde kalp hastalıkları riskini düşüren yağlı balıklar, kalbinizin en iyi dostudur. Yağlı balık tüketmek aynı zamanda içerisindeki zengin yağ asitleri sayesinde, beyindeki sinir hücrelerinin ve sinir kavşaklarının düzgün çalışmasını sağlayarak iş yerindeki verimliliği ve üretkenliği artırır. Bunların dışında balığın zengin bir protein kaynağı olması sayesinde kötü kolesterolünüz kontrol altında tutulur. Pratik somon füme sandviç tam aradığınız tarif. Tıklayın.

1406851200-71ea76e78099655d5a7f296600daf6b7

4) Haşlanmış yumurta

Yumurtayı yağda kızartmak yerine haşlarsanız hem daha sağlıklı bir yemek tüketmiş olursunuz hem de işe giderken yanınızda daha rahat taşıyabilirsiniz. Yumurta sarısı, beyin hücreleri arasındaki iletişimin daha etkili ve kusursuz olmasını sağlar, hafızanızı güçlendirir.

 

6) Avokado

Avokadonun lezzetli yumuşak tadını çoğu insan sever, ancak çok az insan avokadonun beyne faydasını ve iş yaparken üretkenliği artıracağını bilir. Avokadonun içinde yüksek oranda E ve C vitaminleri ve antioksidanlar bulunur. Bu sayede ileride Alzheimer hastalığına yakalanma riskinizi düşürür. Eğer genetik olarak Alzhemier hastalığına yatkınsanız ya da kendinizi bu riskten korumak istiyorsanız, günde yarım avokado yemeyi unutmayın! Salatalık ve avokadolu soğuk çorba tarifimizi sıcak yaz günlerini serinletmek için içebilirsiniz. İşte tarifi: http://migrostv.migros.com.tr/salatalik-ve-avakadolu-soguk-corba/

1406851200-8a1c44542d75f90dc21b87df79b9efa9

5) Tam tahıllı yiyecekler

Tam tahıllı yiyecekler iki açıdan üretkenliğinizi artırır: Birincisi yüksek oranda lif içermesi. Bu sayede açlığı önleyerek günlük kalori alımını azaltır ve yaptığınız işe daha kolay odaklanmanızı sağlar. İkinci olarak ise, enerji seviyenizi yükseltir ve vücudunuza tam gereken oranda glukoz sağlayarak tüm gün yüksek kapasite ile çalışmanızı sağlar.

 

6) Meyveli Smoothie’ler

İşe gitmeden önce evde hazırlayacağınız meyveli Smoothie, tüm gün verimli bir şekilde çalışabilmeniz için gereken enerjiyi verir ve sizi zinde tutar. MigrosTV’den size sağlıklı ve serinletici bir Smoothie tarifi! http://migrostv.migros.com.tr/kivi-ve-frambuazli-smoothie/. İşe gitmeden önce evde kolayca hazırlayın, tüm gün enerjik kalın, daha verimli çalışın!

1406851200-b8f16b270c34ac1a3499053800539722