Dün Yemeği Fazla Kaçıranlara Bugüne Özel 5 Yiyecek!

E tabi malum hafta sonuydu, e arkadaşlar da geldi, e kutlanacak bir şey de vardı, e stres de atılmalıydı. Eğer yemeği fazla kaçırdıysanız bir sürü ‘e tipi bahane’ de hali hazırda beyninizdeki yerini almıştır tabi. Bu yazımızda, pişmanlığınızı kamçılamak ve sizi üzgünlükler buhranına sürüklemek gibi bir niyetimiz yok baştan söyleyelim. Amacımız dünü unutup, bugünü kurtarmak. Bugün şunları tüketirseniz, dünü hafifletebiliriz. Hallederiz, sorun yok, üzülmeyin!

portakal-suyu

1- Portakal Suyu İçin!

Dün tabi bir yoğunlaşma (!) olunca yemeklerde, bugün o mide bir temizlenmeli… Portakal suyu, yoğun vitaminli içeriği ile midenizi rahatlatacak ve toksinleri atmanıza yardımcı olacaktır. Hemen bir portakal suyu sıkın!

2- Kırmızı Meyveler ve Kivi!

Gün, kırmızı meyve günü. Haydi, çeşit olsun yanına da bir kivi koyalım. Bu güçlü meyveler, vücudunuzda biriken tüm hasarları gidermek için savaşacak ve antioksidanlar sayesinde midenize dünü unutturacaktır.

3- Elma Sirkesi!

Bir araştırmaya göre – ki araştırma dediğimize bakmayın, bayağı kanıtlanmış yani- elma sirkesi vücuttaki yağ yakımını hızlandırıyor. Karnınız tokken, iki kaşık elma sirkesi için. Mide rahatsızlığınız yoksa tabi! Bu yediklerinizin hazmını kolaylaştıracak ve her şeye rağmen yağ yakımını hızlandıracaktır.

4- Baharat!

Yemeklerinize bugün biraz baharat katabilirsiniz. Baharat, ağır yiyeceklerin yarattığı olumsuz etkiyi hafifletecektir. Özellikle zerdeçal ve biberiye…

5- Ve Elbette Bol Su!

Çok yeseniz de az yeseniz de su tüketimini günlük ritüeliniz haline getirin.

Tamam, tamam. Dünü hatırlayıp bugünü kendinize zehir etmeyin; oldu bir kere. Hem laf aramızda böyle minik kaçamaklar yapmak, ertesi gün tabağınızı dengeledikten sonra çok da sorun yaratmaz herhalde…

O değil de o son pizza dilimini yemeseydiniz iyiydi! 🙂