Sahurda Tok Tutan 5 Yiyecek

Ramazan ayı geldi. Oruç tutarken de sağlıklı beslenebilmek, gün boyu süren açlığı en aza indirmek için önerilerimiz var. Sıraladığımız bu 5 tarif, ertesi gün sürecek oruç saatlerinizi daha tok hissederek geçirmenizi sağlayacak.

1. Patatesli Yumurta

Mutfaklarımızın vazgeçilmez gıdaları patates ve yumurta, bu kolay tarifimizde bir araya geliyor. Yağımı kolay olması nedeniyle sahura hazırlık saatlerinizde de işinizi kolaylaştıracak olan önerimizde protein ve karbonhidrat bir araya geliyor ve ertesi günü tok kalmanız için tam bir depo oluyor!

patatesli-yumurta

Protein ve karbonhidrat bir arada; patatesli yumurta

2. Bazlama Tost

Sahur öğününe yakışır, lezzetli tok tutan bazlama tost tarifimizi denemeye ne dersiniz?

Videomuzu izleyin.

bazlama-tost

Pratik ve doyurucu; Bazlama tost

3. Mercimekli Firik Pilavı

Mutfağımızın temel malzemeleriyle, geleneksel  bir lezzetin peşindeyiz bu kez. Sağlık deposu bakliyatlarla besleyici bir tarif; mercimekli firik kebabı.

mercimeki-firik-kebabi

Sağlık deposu mercimekle; Mercimekli firik pilavı

4. Dört Peynirli Kanepe

Bol kalsiyum içeriğiyle gün boyu tok kalmanızı sağlayacak hafif ve lezzetli bir tarifimiz var. Sahura hazırlık saatlerinde kolaylıkla yapabileceğiniz bu tarifimizle sağlıklı bir öğün almanız mümkün.

dort-peynirli-kanepe

 

Kalsiyum deposu; Dört peynirli kanepe

5. Pişi

Yanında kahvaltılıklarla hem lezzete doyuracak, hem de tok kalmanıza destek olacak tarifimizin yanında ertesi güne hazırlık bol sıvı almanızı tavsiye ediyoruz.

pisi_tarifi

 

Kahvaltılıkların yıldızı; Pişi