Yemeği Yetişmeyenler İçin 5 Pratik Yemek Önerisi

Yoğun bir iş temposuyla çalışmak, sıkışık bir trafikte kalmak gibi birçok sebep
iftar sofrasına zamanında oturmanızı engelleyebilir. Bu yüzden pratik, doyurucu
ve sağlıklı tarifler hazırlayıp yanınızda taşıyarak temkinli olmak önemlidir. Siz
de iftara dışarıda yakalananlardansanız şimdi sıralayacağımız yemek önerilerini
yanınızda kolaylıkla taşıyabilir, iftarınızı dışarıdayken de keyifle yapabilirsiniz.
İşte, sandviçten dolmaya 5 yemek önerisi…

1. Makarna Salatası

İftar vakti için doyurucu ve kolay tüketebileceğiniz bir
seçenek arıyorsanız makarna salatası size iyi gelecek. Tam buğday makarna,
haşlanmış nohut, maydanoz, dilediğiniz baharatları karıştırıp harika bir öğün
hazırlayabilirsiniz. Kolay bozulan malzemelerin olmaması sebebiyle rahatlıkla
tercih edebileceğiniz makarna salatasını kavanoz, saklama kabı ya da sefer
tasına koyarak muhafaza edebilirsiniz.

2. Ton Balıklı Salata

Hem pratik hem de besleyici bir öğün için akla gelen ilk yardımcılardan olan ton
balığı, iftar vaktinizi de güzelleştirebilir. Daha önceden doğradığınız yeşillikleri
tuz, limon, yağ katmadan uygun bir kap içerisine doldurun. Ton balığını da
iftarda açmak üzere konserve kutu haliyle yanınızda taşıyın. İftar vakti
geldiğinde ton balığını açıp hazır yeşilliklere ekleyerek en pratik yoldan nefis
bir öğün tüketin.

3. Biber Dolması

Bir yemeği yanınızda taşımak için susuz bir seçenek olmasına dikkat
etmelisiniz. İşte, o susuz ve en lezzetli seçeneklerden biri de biber dolmasıdır.
Etli ve kıymalı olmadığı sürece hemen bozulmaz. Dilerseniz iftara doğru yakın
bir marketten alacağınız küçük bir yoğurtla da biber dolmasıyla yapacağınız
iftar öğününüzün sağlık ve lezzet oranını yükseltebilirsiniz.

4. Humus

Beyrut mutfağından çıkıp ülkemizin neredeyse her yöresinde sevilmiş, nohutun
en leziz hali humusu bu kez iftar öğünü olarak hazırlayabilirsiniz. Bir meze
olarak bilinmesinin yanı sıra zengin protein içeriğiyle epey besleyici ve
doyurucu olan humus, iftarınız için  yapımı pratik,  lezzeti
olay bir seçenek olabilir.

5. Sandviç

Pratik bir öğün denince sandviç çeşitlerinin akla gelmemesi imkânsız. Bu
noktada dikkat etmeniz gereken en önemli nokta ise sandviç ekmeğinin arasına
koyacağınız malzemelerin kolay bozulmayacak ve doyuracak cinsten olması.
Yoğun protein içeriğiyle mantar, bu özelliklere oldukça uyan bir seçenek.
Sandviç içerisine mantar ve çeşitli yeşillikler ekleyerek siz de  sağlıklı
ve besleyici bir iftar geçirebilirsiniz.

 

İftar için yemeğiniz hazır değilse, Migros Ev Lezzetleri var!

M Ev Lezetleri Şakşuka satın almak için hemen tıklayın.

Migros Ev Lezzetleri Tavuklu Pirinç Pilavı satın almak için hemen tıklayın.