MENUKAPAT

Giriş Yap/Üye Ol

MigrosTV video dünyasına ulaşmak, online tiyatro oyunlarını izlemek ve kadın akademisi platformuna erişmek için üye girişi yapınız

Giriş Yap/Üye Ol

MigrosTV video dünyasına ulaşmak, online tiyatro oyunlarını izlemek ve kadın akademisi platformuna erişmek için üye girişi yapınız

Giriş Yap/Üye Ol

Cep telefonu doğrulama
555 555 55 55
Cep telefonuna gelen SMS şifresini girerek doğrulama işlemini tamamlayın.
Aradığım Şey
Adım Adım İnovasyon
Bölüm - 1 Neden İnovasyon?

Bu etkinliği görebilmek için üye girişi yapın.

Eğitim Seti - 21 Video
  • 1

    Neden İnovasyon?

    02:00
  • 2

    Yapay Zeka Ve Robotlar İşlerimizi Elimizden Alacak Mı?

    02:00
  • 3

    Neden Müşterileri Tatmin Etmek Gittikçe Zorlaşıyor?

    02:00
  • 4

    Herkes Kendisine Özel Davranılsın İstiyor

    02:00
  • 5

    İş Modeli De Ne?

    02:00
  • 6

    Teknolojik Değişimler İnovasyonı Neden Kritik Kılıyor?

    02:00
  • 7

    İnovasyon Nedir?

    02:00
  • 8

    Temel İnovasyon Çeşitleri Nedir?

    02:00
  • 9

    Müşteri Odaklı İnovasyonlar

    02:00
  • 10

    Harekete Geçirici Ve Yön Gösterici Bir İnovasyon Tanımı

    02:00
  • 11

    10 Kat Daha İyi Olmak

    02:00
  • 12

    Az Sayıda Müşteri

    02:00
  • 13

    Duygusal İhtiyaçlar

    02:00
  • 14

    Peki Kurumun İnovasyondan Kazancı Ne Olacak?

    02:00
  • 15

    Harekete Geçiren İnovasyon Tanımına Bir Örnek

    02:00
  • 16

    İyi Fikirler Nereden Gelirler?

    04:00
  • 17

    Problem Odaklı Olun

    03:00
  • 18

    Mükemmel Çözümü Geliştirmeyi Bekleyin

    02:00
  • 19

    İlham Gelir Gelmez, Alınır

    03:00
  • 20

    Hata Yapmaktan Korkmamak

    02:00
  • 21

    İş Birliği Yapın

    02:00

Satın aldığınız kadın akademisi içeriğini görüntüleyebilmek için kasa fişinizde veya Migros Sanal Market teslimat formu ekranında yer alan PNR kodunuzu girin.

Bu video eğitim serisi, bireylerin inovasyon yapabilme kaslarını güçlendirmek, inovasyonu onların en güçlü gündem maddesi haline getirmek için hazırlanmıştır. Kendisini yenilemeyen ve inovasyondan yeterince faydalanmayan girişimlerin rekabette iyice dezavantajlı konuma geldiği günümüz iş koşullarında, yeni fikir ve ürün geliştirmenin önemini ve bu fikirleri nasıl gerçek faydaya dönüştürebileceğinizi göreceksiniz.

Eğitmen:

Bora Özkent; yazarlık, konuşmacılık ve danışmanlık kariyerinin ötesinde, İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde öğrenme, inovasyon, girişimcilik ve Teknoloji Yüksek Lisans Programı’nda (LITE) “İnsan ve Teknoloji” dersi vermektedir. Özkent daha önce de 4 yıl boyunca Koç Üniversitesi MBA Programı’nda girişimcilik dersleri vermiştir. Özkent, bir TEDx konuşmacısı olup, inovasyon ve müşteri deneyimi alanlarında 4 kitabı bulunmaktadır: “Büyük İşbirlikleri İçin Yenilikçilik Manifesto”, “Adım Adım İnovasyon”, “Emsalsiz Müşteri Deneyimleri” ve “Müşteri Deneyimi 2.0”.

  • 46 Dakika
  • 21 Video
  • Mobil, tablet, TV erişimi