MENUKAPAT

Giriş Yap/Üye Ol

MigrosTV video dünyasına ulaşmak, online tiyatro oyunlarını izlemek ve kadın akademisi platformuna erişmek için üye girişi yapınız

Giriş Yap/Üye Ol

MigrosTV video dünyasına ulaşmak, online tiyatro oyunlarını izlemek ve kadın akademisi platformuna erişmek için üye girişi yapınız

Giriş Yap/Üye Ol

Cep telefonu doğrulama
555 555 55 55
Cep telefonuna gelen SMS şifresini girerek doğrulama işlemini tamamlayın.
Aradığım Şey
Hizmette Müşteri Ne Bekler
Bölüm - 1 Hizmette Müşteri Ne Bekler?

Bu etkinliği görebilmek için üye girişi yapın.

Eğitim Seti - 1 Video
  • 1

    Hizmette Müşteri Ne Bekler?

    17:00

Satın aldığınız kadın akademisi içeriğini görüntüleyebilmek için kasa fişinizde veya Migros Sanal Market teslimat formu ekranında yer alan PNR kodunuzu girin.

Müşterinin hayatına dokunan perakende sektöründe müşteri nasıl bir hizmet ve satış deneyimi yaşamak istiyor? Sanal kanalda müşterilerimizin beklentileri nasıl şekilleniyor? Kurum olarak sürekli iyileştirme için müşterilerimizi nasıl dinlemeliyiz? Migros’un 3 değerli kadın yöneticisine bu soruları sorduk ve onlar da Migros penceresinden deneyimlerini bizimle paylaştılar. Satış ve hizmette müşteri beklentileri konusunda değerli ipuçları yakalayacağınız panelimize sizi de bekliyoruz.

Eğitmen:

Moderatör Saadet Orakçıoğlu, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezun oldu. İş hayatına hızlı tüketim ürünleri satış geliştirme ve ürün tanıtım-tutundurma çalışmaları alanında başladı. Türkiye’de faaliyet gösteren yerli ve uluslararası firmalar için çok sayıda ürün lansman kampanyaları, satış ve bayi kanalları satış geliştirme projeleri hazırladı ve uyguladı. Türkiye’nin önde gelen ajansları ile ortak doğrudan pazarlama projelerini yönetti. 1993-2016 yılları arasında Grid International ve Wilson Learning programları kapsamında Kurum Kültürü, Liderlik ve Satış alanlarında kuruluşlara danışmanlık yaptı ve aynı zamanda eğitimler verdi. 2016 yılında katıldığı Sinerji Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı çatısı altında uzmanlık alanlarında eğitim programları uygulamakta, kurum içi eğitim tasarımları ve satış mentorluğu çalışmalarını sürdürmekte, kurum kültürü geliştirme projelerinde danışmanlık yapmaktadır. Konuşmacı Yasemin Özdemir, Selçuk Üniversitesi Biyoloji Bölümünü bitirdi. Aynı dönem içinde perakende sektöründe işe başladı. Sırası ile Mudo Hazır Giyim Mağazacılık, Tommy Hilfiger, Ceylan Bebe Mağazalarında perakende sektöründe çalıştı ve yöneticilik yaptı. 2005 yılında Migros’ta göreve başladı. Mağaza Müdür yardımcılığı, Mağaza Müdürlüğü görevlerinden sonra 2015 yılında Bölge Satış Müdürü olarak atandı ve görevine devam etmektedir. Konuşmacı Zeynep Akın, Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra özel sektörde farklı şirketlerde görev yapmış, 1999 yılında ise Migros ailesinin üyesi olmuştur. Migros’ta Bölge Satış Müdürü olarak görev yapmaktadır. Konuşmacı Gonca Kervan, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo TV ve Sinema Bölümü’nden mezun oldu. Medya, eğitim, bankacılık sektörlerinde farklı görevler üstlendi. 2008 yılında Migros bünyesine katıldı. 3 yıl mağaza yöneticiliği yaptıktan sonra 2011 yılında pazarlama departmanına geçiş yaptı. 2011- 2019 yılları arasında tekstil pazarlama departmanında çeşitli görevler aldı. 2019 yılından itibaren züccaciye ve ev eşyaları pazarlama departmanında, Ürün Grubu Müdürü olarak görev almaktadır.

  • 17 Dakika
  • 1 Video
  • Mobil, tablet, TV erişimi