Sosyal medya, ürünlerimizi ve kendimizi tanıtmamız için, bunların bir adım ilerisindeyse satış yapmamız için eşsiz fırsatlar sunuyor. Bu fırsatı kazanca çevirmek için takipçilerle bir şekilde etkileşim yaratmak gerekiyor. 4 videoluk bu seride sosyal medyada diyalog kurmanın, hikayeleştirme yöntemiyle etkileşimin ve sonuç olarak da değer yaratmanın yolları ele alınıyor. Program, ürünlerinin bilinirliğini ve bulunurluğunu, en ekonomik, en etkili şekilde artırmak isteyen girişimcilere yönelik hazırlandı.
Eğitmen: Mustafa İlgün, Coca-Cola’da kurucu ekipte aldığı görevle iş yaşamına atıldı. Kariyerini Pirelli’de ticari pazarlama alanında ilerletti. Daha sonra Anadolu Efes’te Türkiye’de ve 5 ülkede marka yönetimi, ticari pazarlama ve kurumsal iletişim alanlarında üst düzey görevler üstlendi. Mustafa İlgün, 2014 yılında kurduğu İlgün Danışmanlık’ta eğitim ve danışmanlık faaliyetleriyle kariyerini sürdürmektedir.
-
-
-
Mobil, tablet, TV erişimi