MENUKAPAT

Giriş Yap/Üye Ol

MigrosTV video dünyasına ulaşmak, online tiyatro oyunlarını izlemek ve kadın akademisi platformuna erişmek için üye girişi yapınız

Giriş Yap/Üye Ol

MigrosTV video dünyasına ulaşmak, online tiyatro oyunlarını izlemek ve kadın akademisi platformuna erişmek için üye girişi yapınız

Giriş Yap/Üye Ol

Cep telefonu doğrulama
555 555 55 55
Cep telefonuna gelen SMS şifresini girerek doğrulama işlemini tamamlayın.
Aradığım Şey
Satış Sonrası Müşteri Deneyimi
Bölüm - 1 Satış Sonrası Müşterinin Değişen Beklentileri

Bu etkinliği görebilmek için üye girişi yapın.

Eğitim Seti - 4 Video
  • 1

    Satış Sonrası Müşterinin Değişen Beklentileri

    02:00
  • 2

    Satış Sonrası Müşteri Deneyimi ile Bağlılık

    02:00
  • 3

    Müşterimiz Bir Problem Yaşadı!

    02:00
  • 4

    Müşterimizden Geribildirim Almak

    04:00

Satın aldığınız kadın akademisi içeriğini görüntüleyebilmek için kasa fişinizde veya Migros Sanal Market teslimat formu ekranında yer alan PNR kodunuzu girin.

Mükemmel bir müşteri deneyiminin son durağı ürün veya hizmetin satın alınması mıdır? Cevabımız: Hayır… Müşteri kaybetmemek ve sadakati arttırmanın en etkili yollarından biri satış sonrası hizmetlerin kalitesi. Artık şirketler satış sonrası müşteri hizmetlerini, önemli bir rekabet aracı olarak kullanılıyor. O zaman gelin müşterimizin satın aldıktan sonra beklentilerinin neler olduğunu ve bu beklentilerini karşılama yaklaşımımızı birlikte değerlendirelim.

Eğitmen: Zeynep Akın, 1996 yılında Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra özel sektörde farklı şirketlerde görev yapmış, 1999 yılında ise Migros ailesinin üyesi olmuştur. Migros Tic. AŞ’de Bölge Satış Müdürü olarak görev yapmaktadır.

  • 10 Dakika
  • 4 Video
  • Mobil, tablet, TV erişimi