Mükemmel bir müşteri deneyiminin son durağı ürün veya hizmetin satın alınması mıdır? Cevabımız: Hayır… Müşteri kaybetmemek ve sadakati arttırmanın en etkili yollarından biri satış sonrası hizmetlerin kalitesi. Artık şirketler satış sonrası müşteri hizmetlerini, önemli bir rekabet aracı olarak kullanılıyor. O zaman gelin müşterimizin satın aldıktan sonra beklentilerinin neler olduğunu ve bu beklentilerini karşılama yaklaşımımızı birlikte değerlendirelim.
Eğitmen: Zeynep Akın, 1996 yılında Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra özel sektörde farklı şirketlerde görev yapmış, 1999 yılında ise Migros ailesinin üyesi olmuştur. Migros Tic. AŞ’de Bölge Satış Müdürü olarak görev yapmaktadır.
-
-
-
Mobil, tablet, TV erişimi