MENUKAPAT

Giriş Yap/Üye Ol

MigrosTV video dünyasına ulaşmak, online tiyatro oyunlarını izlemek ve kadın akademisi platformuna erişmek için üye girişi yapınız

Giriş Yap/Üye Ol

MigrosTV video dünyasına ulaşmak, online tiyatro oyunlarını izlemek ve kadın akademisi platformuna erişmek için üye girişi yapınız

Giriş Yap/Üye Ol

Cep telefonu doğrulama
555 555 55 55
Cep telefonuna gelen SMS şifresini girerek doğrulama işlemini tamamlayın.
Aradığım Şey
Satışta Müşteri Deneyimi
Bölüm - 1 Müşterimizi Tanımlamak

Bu etkinliği görebilmek için üye girişi yapın.

Eğitim Seti - 3 Video
  • 1

    Müşterimizi Tanımlamak

    03:00
  • 2

    Müşteri Beklentilerini Keşfetmek

    02:00
  • 3

    Müşterimiz Yaşadığı Deneyimi Nasıl Değerlendirir?

    03:00

Satın aldığınız kadın akademisi içeriğini görüntüleyebilmek için kasa fişinizde veya Migros Sanal Market teslimat formu ekranında yer alan PNR kodunuzu girin.

Satış süreci aslında ondan daha büyük bir bütünün parçası. Satış anındaki her hareketimiz, yaklaşımımız bu bütünün şekillenmesine destek veriyor. Bütünün içinde yaşanan dinamikler de doğrudan satış anımızı etkiliyor. İşte bu bütünün adı; Müşteri deneyimi… Müşteri deneyimini, bir ürünü araştırma ve keşfetme, sonrasında alışveriş iletişimine geçme ve satın alma, takiben ürünü kullanma ve markayı takip etme süreçlerinin toplamı olarak tanımlayabiliriz. Bu video serisi ile markamıza bağlılık yaratacak bir müşteri deneyimini yapılandırmak için bir bakış açısı sunmayı amaçlıyoruz.

Eğitmen: Yasemin Özdemir, Selçuk Üniversitesi Biyoloji bölümünü bitirdi. Aynı dönem içinde perakende sektöründe işe başladı. Sırası ile Mudo Hazır Giyim Mağazacılık , Tommy Hilfıger, Ceylan Bebe Mağazalarında perakende sektöründe çalıştı ve yöneticilik yaptı. 2005 yılında Migros’ta göreve başladı. Mağaza müdür yardımcılığı, mağaza müdürlüğü görevlerinden sonra 2015 yılında bölge satış müdürü olarak atandı ve görevine devam etmektedir.

  • 8 Dakika
  • 3 Video
  • Mobil, tablet, TV erişimi