Satış süreci aslında ondan daha büyük bir bütünün parçası. Satış anındaki her hareketimiz, yaklaşımımız bu bütünün şekillenmesine destek veriyor. Bütünün içinde yaşanan dinamikler de doğrudan satış anımızı etkiliyor. İşte bu bütünün adı; Müşteri deneyimi… Müşteri deneyimini, bir ürünü araştırma ve keşfetme, sonrasında alışveriş iletişimine geçme ve satın alma, takiben ürünü kullanma ve markayı takip etme süreçlerinin toplamı olarak tanımlayabiliriz. Bu video serisi ile markamıza bağlılık yaratacak bir müşteri deneyimini yapılandırmak için bir bakış açısı sunmayı amaçlıyoruz.
Eğitmen: Yasemin Özdemir, Selçuk Üniversitesi Biyoloji bölümünü bitirdi. Aynı dönem içinde perakende sektöründe işe başladı. Sırası ile Mudo Hazır Giyim Mağazacılık , Tommy Hilfıger, Ceylan Bebe Mağazalarında perakende sektöründe çalıştı ve yöneticilik yaptı. 2005 yılında Migros’ta göreve başladı. Mağaza müdür yardımcılığı, mağaza müdürlüğü görevlerinden sonra 2015 yılında bölge satış müdürü olarak atandı ve görevine devam etmektedir.
-
-
-
Mobil, tablet, TV erişimi