Bu video serisi ile sizi satış sürecinde bir yolculuğa çıkaracağız. Tüm ilişkilerde olduğu gibi, satış ilişkileri de güven faktörüne dayandığı için yolculuğumuzun ilk durağı müşteride güven yaratmak olacak. Yolculuğun devamında müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini nasıl analiz edeceğimizi, elimizdeki bu verileri müşterinin kararını etkilemede nasıl kullanacağımızı birlikte keşfedeceğiz.
Eğitmen: Saadet Orakçıoğlu, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezunudur. İş hayatına hızlı tüketim ürünleri satış geliştirme ve ürün tanıtım-tutundurma çalışmaları alanında başladı. Türkiye’de faaliyet gösteren yerli ve uluslararası firmalar için çok sayıda ürün lansman kampanyaları, satış ve bayi kanalları satış geliştirme projeleri hazırladı ve uyguladı. Türkiye’nin önde gelen ajansları ile ortak doğrudan pazarlama projelerini yönetti. 1993-2016 yılları arasında Grid International ve Wilson Learning programları kapsamında Kurum Kültürü, Liderlik ve Satış alanlarında kuruluşlara danışmanlık yaptı ve aynı zamanda eğitimler verdi. 2016 yılında katıldığı Sinerji Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı çatısı altında uzmanlık alanlarında eğitim programları uygulamakta, kurum içi eğitim tasarımları ve satış mentorluğu çalışmalarını sürdürmekte, kurum kültürü geliştirme projelerinde danışmanlık yapmaktadır.
-
-
-
Mobil, tablet, TV erişimi